středa 3. února 2021

Zadřený kompresor klimatizace

Je potřeba zajistit funkčnost a těsnost okruhu klimatizace co nejdříve. Doporučené délka pro vakuování je minut pro zajištění maximálního odsátí vlhkosti. Poznámka: vakuování nenahrazuje proplach. K zadření kompresoru dochází většinou u stáloběžných kompresorů bez chladiva, viz popis výhod a nevýhod dle vyjádření servisu autoklimatizací.


Zjistili jsme zadřený kompresor a také to že je na okruhu únik. Teď mám ale obavu, že pokud budu s autem jezdit do doby než vyřeším opravu uniku, že by se mohl komresor znova zadřít. Kompresor už jsme vyměnili a našli i únik. Tak si tak dnes jedu v tom stupňovým vedru a zdá se mi, že klíma nějak přestává chladit.


Což je divný, když jsem ji nedávno nechal doplnit. FILTHY STAIN EXTRACTION (SUPER DIRTY) 〡MECHANIC DAILY - FULL LENGTH INTERIOR DETAIL - Duration: 20:26. Zadřený kompresor klimy Sledovat. Fiat Punto zadřel se mi kompresor klimatizace.


Vydřený zadřený či roztržený kompresor - ANO -zcela jistě nutno je provézt proplach autoklimatizace. Ostatní případy jsou individuální a proto je nutno zvážit možnost proplachu autoklimatizace. Každopádně bude nutné kompresor buď vyměnit, pokud je zadřený uvnitř, nebo opravit, pokud je zadřené třeba ložisko u spojky.


Jedna věc mi stále vrtá hlavou, a to, zda je někde v motoru zátěžové čidlo, které vyhodnotí velký dodávaný výkon a spojku klimatizačního kompresoru na základě toho rozpojí. Klimatizační jednotka SPLIT. Jedná se o anglický výraz dělené klimatizační jednotky.


SPLIT se skládá z vnitřní a venkovní klimatizační jednotky, které jsou mezi sebou spojeny technologickým vedením (vnější a vnitřní jednotka jsou propojeny potrubím chladiva včetně kaučukové izolace a komunikačním kabelem). Prodej použitých a nových ND Mazda,repasovaných dvouhmotových. A byl by to zadřený kompresor i když klimatizace jinak chladí skvěle? Je možný, že by byl nějak přidřenej a prostě kladl větší odpor? Ještě jsem si teď dělal takovou zkoušku a zjistil, že při stojícím autě sebere klima asi 5ot.


Zatímco v letních parnech běží často klimatizace auta naplno, v zimě je její použití diskutabilní. Ti, co mají manuální verzi, klimatizaci (či přesněji její kompresor ), vyřadí z činnosti prostým zmáčknutím tlačítka „econ“ nebo prostě nezmáčknou „AC“, případně ovladač se symbolem sněhové vločky. Při výberu mobilní klimatizace svou pozornost zaměřte na výkon uvedený v parametrech.


Obecně platí, že watů výkonu klimatizace stačí pro metr čtvereční. V parametrech klimatizací ale obvykle najdete informaci, pro jak velkou místnost je klimatizace vhodná. Něco mi klepalo v motoru, tak sem jel za mechanikem a tem mi řekl, že je mám v hajzlu řemenici kompresoru klimatizace a část z ní vyndal aby to tak neklepalo. Bohužel ten díl nemůžu sehnat a nechce se mi kupovat celej kompresor.


Vrácený díl nesmí být zadřený , kotoučem spojky řemenice lze volně otáčet. Obchodní kód výrobce vyražený do tělesa musí být čitelný. Neporadil by nekdo cim by to mohlo byt ? Vyberajte z inzerátov.


Predajte ľahko a rýchlo na Bazoš. Cez 4tisíc užívateľov za deň. Nájdite čo potrebujete vo Vašej kategórii.


A právě proto to řeším, nechci dopadnout jako kamará který plnil olej, chladivo,zase plnil chladivo, sledoval úniky, opravoval, pak to plnil jen dusíkem pak ložiska, pak gufera, to všechno v odborné firmě pak si už v zoufalství gufera měnil sám,potom kompresor z vrakoviště - ten vydržel nejméně. Tahle jeho anabáze trvala něco přes dva roky. Pak to vzdal a nechladí. Ještě mi sdělil, když jsem již počítal kolik mě to bude všechno stát , že to bude jen kompresor , který spíná, ale bohužel je asi zadřený , kdy chladící médium, jak to nazval, prostě nejde do okruhu.


Můžu říct, že když zapnu klimu, tak v tom kompresoru divně cvaká, to taky nevím jestli je správně. Občanské sdružení Honda-club. Evropy, nebo mimo Evropu. Vážným příznakem může být i zadřený , nebo přidřený kompresor klimatizace.


V případě jakéhokoliv podezření použijte postup bezpečného odsátí chladiva, jak je uvedeno výše. Dolilo se aditivum a auto jezdí dál. Dvouhmota i spojka původní (ježděno dálnice).


KAždý rok dělaná geometrie a vše ok. A musel se menit kompresor klimatizace cca ve 220tis km. Jinak spotřeba dle tankovani.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky