úterý 26. května 2020

Výměna klimakompresoru octavia 2

This feature is not available right now. Please try again later. Octavia II má V jedno vodičkovou elektrickou instalaci. Návody Jak odpojit autobaterii? Mohlo by se Vám také líbit.


Tuning Doksy – Hodnocení. Ahoj Potřebuji vyměnit klimakompresor na autě Octavia r. Technik v servisu mi řekl že je ulítlej plech spojky a kompresor je zadřenej. Kupoval jsem to auto v bazaru a klima nefungovala užtéhdy, takže nevím v jakém stavu to celé vlastně je.


Moje otázka zní: mám nabídku na klimakompresor z. Unsubscribe from Bez Komprese? Want to watch this again later? Sign in to add this video to a playlist. Need to report the video? Nejčastějšími závadami týkajícími se komplexní elektroinstalace jsou, kromě nefunkční autobaterie, například přepálené pojistky jednotlivých elektrických obvodů nebo spálené žárovky (ať už venkovního nebo vnitřního okruhu osvětlení).


Výměna klimakompresoru octavia 2

Nedá mi to, ale musím to napsat: článek je dost diletantsky napsaný. Sundáme kolo, dva nebo tři kolové šrouby našroubujeme zpět (kolega zabrzdí) a povolíme šroub poloosy. Výhody a nevýhody různých druhů mytí vozidel. Výměna baterie u Fabie. Napsat komentář Zrušit.


Samozřejmě pokud je třeba znovu. Zdravím, jsem jeden z těch co potkal problém, kdy klimatizaci dlouho trvá než naběhne a nebo se nepravidelně spouští. Sehnal jsem tedy nový originální kompresor a napadlo mě, že bych ho vyměnil.


Výměna klimakompresoru octavia 2

Nemám k dispozisi ani zvedák ani jámu a tak jsem si musel pomoci jinak. Abych dostal auto vejš, použil jsem dvě a dvě europalety s nájezdy. Pro vypuštění oleje z olejové vany, je potřeba sundat spodní kryt motoru. Prej je vadný přítlačný ventil.


Na internetu jsem našel ceny spojek,které se pohybují v rozmezí 5-20tisíc. Vůbec se v tom nevyznám,jaký v tom je rozdíl. Ahoj snažím se vyměnit magnetickou spojku klimakompresoru. Jenže se mi protáčí prostřední šroub a nejde povolit.


Ostatní imbusy jdou bez problémů. Měl by někdo radu jak na to. Predam Škoda Octavia combi, r. Zároveň nelze sepnout vnitřní oběh a vyhřívání zadního skla. Při rozsvícení světel se neprosvěcuje panel. V manuálu je popsaná výměna několika různých žárovek s dovětkem, že výměny žárovek, které nejsou v manuálu popsané, se provádějí pouze v servisu.


Coź zrovna u žárovek blinkrů je docela úlet (i cenový). Olej měním po 15t a začal jsem dávat Millerse. Mám octu TDI kW,r. Musím říci,že motor se velmi zklidnil a jen si přede. No a teď mě čeká výměna převodového oleje.


Pravda,někteří známí mne od toho odrazují,ale nic není navěky a ani olej převodový.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky