čtvrtek 19. října 2017

Klimakompresor octavia 1 9 tdi 66kw

Po napíchnutí bylo zjištěno,že nejde klimakompresor ,tudíš. W - zkušenost majitele po 1tis. Asi po dnech jsem našel v jednom autobazaru octavii 1. W ve výbavě Elegance v modré barvě.


V prvé řadě jsem nehleděl na stav km ale stav vozu a servisní historii.

Sice ke Škodovkám mám určitou averzi, nicméně byla za krásnou částku a s. Octavia tour AHF 1hp. Okna,klimatizace funkční, Alarm,imobilizér,4x airbag,centralni zamykani na do,palubni digitalni pocitac maxidot,el. W ( TDI ) Engine Fuel Injection and Glow Plug System PDF free onlineCONTENTSSelf-Diagnosis Self-Diagnosis Properties of the self-diagnosis Technical data of self-diagnosis Connecting tester V. Vyměnil jsem ho za nový od firmy Piergurg německá prvovýroba a problém přetrvává.


Zdravím odborníky na oct. Nikto takto od brucha nevie ako je na tom saci kos, ako je na tom samotne cerpadlo a ani zbytok.

V poslednej dobe má motor slabý výkon. Keď chcem vytočiť 2-ku, 3-ku, 4-ku, tak od cca. Tie výkonové medzery sú veľmi zreteľné a je to dosť nepríjemné hlavne pri predbiehaní. Z důvodu nevyužití nabízím k prodeji slušnou Škoda octavia Combi II se spolehlivým motorem TDI 77KW - typ motoru BJB - originál BEZ filtru pevných částic DPF.


KM (dle ověření cca 3tis. km, už jsem s tím kupoval) Auto vlastním cca 1. Co máš vůbec za kód motoru? Stejné to určitě není, studujte lépe. Jestli si myslíte, že jen přehodíte turbo a pojedete to protáhnout na dálnici, tak to ani náhodou :-D Nedrží náhodou výfuk na starém turbu na čtyřech šteftech a na vnt na třech? Hledáte nové nebo repas turbo octavia 1. Nabízíme turbodmychadla Garrett i KKK.


Záruka měsíců na repasovaná turbodmychadla a měsíců na nová turbodmychadla. V případě zájmu prosím volejte nebo pište, děkuji. Osobní odběr ve Zlíně, nebo odesílám poštou. TDi 66kW AGR 4Xa přemýšlím o zvýšení výkonu.


Vím co použiji za turbo, vstřiky, spojku, převodovku, haldex, kardan atd. Jen pořád nevím jaký je rozdíl mezi samotným motorem s označením AGR a ALH.

Vím že AGR má klasický starý systém. Její velkou výhodou je fakt, že turbodmychadlo vydrží opravdu hodně drsné zacházení. Hi yet again, The turbo in my TDI engine isnt working and the price to fix it just isnt justifiable.


Dobrý den, chtěl bych se zeptat kolik zhruba stojí výměna všeho co se týče rozvodu na octavii TDI kw , r. Potřeboval bych poradit. Před dvěma roky jsem měnil interkoler z duvodo že mi z něj kapal olej. Po dvou rokách mám ten samý problém.


Proto píšu jestli by mi mohl někdo poradit co by mohlo být příčinou, a co stím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky