úterý 31. října 2017

Lapač prachu kniha

Kniha Lapači prachu Přidat komentář. Hezký pokus nahlédnout do nitra rozbité duše. Vypravěč mi také přišel hezky a rozpolcený, mezi existencialně nihilistickým a romantickým příběhovým paradigmatem.


Přečetla si knihkupkyně z Nového Boru Lapači prachu je syrový příběh mladé ženy, která má problém sama se sebou a tím pádem se jí nedaří také s okolními lidmi navázat jakýkoliv vztah. Odráží se tu její nešťastně prožité dětství, které se podepisuje jednak na vztahu s její sestrou, které se čím dál více. O čem je kniha Lapači prachu ? Dokonca sa nám v knihe odhalí ešte pár ďalších zaujímavých postáv. Nakupujte knihy online vo vašom obľúbenom kníhkupectve Martinus!


Vitajte v Martinuse, súhlasíte s ukladaním cookies? Aby sme vám vedeli čo najlepšie odporúčať knižky, a tiež na marketingové účely. Vážení zákazníci, knihy si u nás můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou , GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na našich výdejnách v Brně, Praze a Plzni. Prvým sú financie, druhým, je výber vhodného kandidáta, ktorý poteší a neskončí na druhý deň na poličke ako lapač prachu. Univerzálnym darčekom, ktorý takmer vždy vyjde a nestojí stovky eur, je dobrá kniha.


Kroniky prachu jsou jednou z nejkrásnějších knih, které jsem kdy viděla. Viděla je bohužel klíčové slovo - obálka je opravdu nádherná, ale obsah mne zklamal. Příběh mě nechytl, připadal mi nezajímavý a předvídatelný, bez pořádné zápletky, a ani hrdinka mi k srdci nijak nepřirostla.


Její vyvolený je o něco. V prípade, že siahnete po biografii (životopise) nejakej osobnosti, venujte pozornosť tomu, či je táto kniha priamo z pera danej osobnosti (autobiografie), prípadne či ju táto osobnosť aspoň autorizovala, tzn. Rad publikácií o slávnych osobnostiach je.


Náš web zlepšujeme pomocí cookies. Do vašeho zařízení ukládáme také cookies třetích stran. Kupte knihu Lapači prachu (Lucie Faulerová) s slevou za 2Kč v ověřeném obchodě. Prolistujte stránky knihy, přečtěte si recenze čtenářů, nechte si doporučit podobnou knihu z nabídky více než miliónů titulů. Přečtěte si rady a zkušenosti na téma kniha - nejlepší kamarád nebo lapač prachu ? Vaše oblíbená kniha z dětství?


Já měla strašně ráda knihu Lovci. O co bylo milejší překvapení, když i samotný příběh byl stejně uhrančivý. Kdo čeká fantasy young adult, tak jako ze začátku já, tak se v této knížce nedočká.


Naopak Vás kniha vtáhne do 19. Hlavní hrdinka se právě. Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah.


Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Naprosto skvělé čtení,které opravdu pohladí na duši! Zhltla jsem ji na dva zátahy!


Viktoriánských romancí není nikdy dost! Jen mě trošku mrzel rychle utnutý konec,bez nějakého doplňujícího doslovu,ale očekávám pokračování příběhu v nové knize,tak snad se dočkáme. A i když je kniha řazena do oddělení pro mladé.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky