čtvrtek 27. července 2017

Jak poznat špatné rozvody

I kdyby bazar tvrdil, že tam jsou rozvody nový. Je téměř jisté, že se takový motor nedožije další výměny. Raději jsem ji ale netocil a neprojel, řekl jsem, že se pooptam.


Motor i trochu ztichl (evidentně se podařilo napinak trochu dopnout ). Jak tady píšete že poznáte novej řemen, tak o tom lehce pochybuju. Málokdy víte jak se s autem jezdilo.

A navíc, prasknout může i novej řemen. Takže kdo řekne, že je řemen novej jen při pohledu na něj, je přinejmenším věštec. TOP: SGS - chiptuning a diagnostika pro vozy VW Praha jak se da poznat , že je na čase vymenit rozvody ? To je třeba vyzkoušet jak na jednu, tak druhou stranu, případně při kroužení trochu přidat plyn,“ vysvětluje postup zkušený automechanik Jan Klouda a dodává: „Při prověřování ojetého vozidla při koupi by rozhodně neměla chybět ani prověrka automobilu na zvedáku.


Ahoj , tak jak to tak čtu tak jsou ty rozvody špatně udělané , 1. POZOR je tam hydraulický napínák (9), který se musí nedřív ve svěráku opatrně zmáčknout ,zaaretovat (21)a pak dát zpě a po napnutí. Dobrý den,chtěl by jsem se zeptat,nechavával jsem si měnit rozvodový řemen u Seatu Cordoba,ale jeden pán mi řekl,že nevypadá moc jako nový,tak by jsem se chtěl zeptat, jak to lze poznat ? Navíc motor,když je studený tak píská,ptal jsem se přímo mechanika co to dělal,ale říkal že to bude dělat alternátor,nebo řemen od něj. Děkuji za rady,je to důležité.

Selhávají mu rozvody a to takovým způsobem, že musíte vyměnit nejen řetěz, ale vodící lišty a rozety, což vyžaduje drahou rozborku celého motoru. Problém je, že jako kupující ojetiny máte velmi malou šanci to poznat , protože tento diesel rachotí sám o sobě dost a chrastící rozvodový řetěz sotva uslyšíte. Ubývá vám chladicí kapalina, ale podlaha v garáži pod autem je suchá? V takovém případě může být příčinou poškozené těsnění pod hlavou.


Jak to poznat a proč byste neměli s opravou otálet? Koupit starému vytahanému motoru nové rozvody je nepochybně nutné a důležité, ale vůbec to nemusí stačit, pokud je do motoru nenamontujete správně. Moderní motory už dávno není možné nastavit jen tak od oka, jak se to dělalo v dobách, kdy měly motory karburátory. Dnes musí pro správné nastavení rozvodů mechanik.


Nikdy jsem zdvihátka nevymačkával a nikdy jsem neměl problém. Stačí po montáži vačky půl hodiny počkat, sedne si to samo (než poskládám rozvody a celé to složím zpátky, uteče i hodina). Jak poznat , že jste uvízli v toxickém vztahu? Zaměřte se na tyto varovné signály Zaměřte se na tyto varovné signály Chytrý toulavý kocour poprosil ženu, aby mu koupila jídlo.


Lermforder, Ford mění jen komplet rameno. Zajímavé je, že na kondiční prohlídce ve Fordu sice změřili tlumiče a zjistili ten. Můžete mít auto nacpané deseti bezpečnostními systémy, ale když nemáte v pořádku tlumiče, je vám to na nic.


Já právě koupil naftu z důvodu aby mi déle sloužila. Nebo možná vejce neměla na obalu žádné datum a vy jste si nebyli jistí, kdy je vyhodit. Naštěstí se zkažené vejce dá snadno poznat.


Tento článek vás naučí jak poznat , zda jsou vajíčka čerstvá nebo zkažená a navíc triky, jak určit stupeň jejich čerstvosti.

Jak casto by se mely delat na aute viz podpis? Menili jsme je asi pred roky pri 90tkm, ted mam zhruba 140. Mam menit az pri 180tkm, nebo drive? Druha vec, kolik jste za rozvody platili?


Kupují to nejlacinější, přetahují doporučené servisní intervaly ne o stovky, ale o tisíce kilometrů a vůbec na údržbě auta šetří, kde se dá – i na nesprávných místech, tedy na motoru.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky