úterý 27. března 2018

Osvitová jednotka dps

Systém s pěnovým tlakovým polštářkem pro kvalitní přítlak motivu s DPS. UV osvitová jednotka LV202-E. LV202-E je nejmenší dodávaná UV expoziční jednotka pro osvit plošného spoje a jiných materiálu do velikosti 2x 1mm.


Osvitová jednotka dps

Jednotka má analogový šestiminutový časovač a přítlak motivu DPS zajišťuje pěnová podložka umístěna na víku. Ahojte, rozhodol som sa zjednodusit si zivot zhotovenim jednoduchej osvitovej jednotky. Rozmyslam nad vyuzitim nefunkcneho skeneru A kam by som dal UV ziarivky s paticou G(napriklad ake sa pouzivaju na nechty, alebo v germicidnych sterilizacnych lampach).


Asi po roce mě taková výroba DPS přestala bavit, protože byla velmi náročná a zdlouhavá. Výroba trvala asi hodinu i když jsem měl DPS už předem připravenou. To je na můj vkus dost vysoká cena.


Tak jsem se rozhodl, že si takovou osvitku postavím sám. Chci dostávat informace o slevách a akčních nabídkách Pokud nechcete aby Vám unikly informace o novinkách, slevách a akčních nabídkách, udělte nám souhlas k jejich zasílání. Osvitka – osvětlovací jednotka pro fotocitlivé DPS – update 25.


BorgMcz , sekce Elektro MM. Rozhodl jsem se po stavbu osvitové jednotky pro fotocitlivé desky plošných spojů, které používám při výrobě kusových desek. Hliníkových čelní panel s elektronickým časovačem a digitálním displejem.


Osvitová jednotka dps

Možnost volby časového intervalu: až 6sec. V této kategorii naleznete UV expoziční jednodky, které se používají pro osvícení fotocitlivých DPS. Osvitové jednotky nebo také, expoziční jednotky jsou určena ky zpracování předem zcitlivělých desek, filmů, značení výrobků atd.


Horní kryt má pěnovou podložku pro tlakové upevnění filmu a materiálu desky. Jednotka má pod víkem pěnovou podložku, která po uzavření víka zajišťuje rovnoměrný tlak na DPS. Osvitová jednotka Osvitová jednotka je vyrobena ze starého scanneru. Scanner svým tvarem vzdáleně připomíná originální osvitové jednotky, takže když tu u mě doma jeden ležel rozhodl jsem se vykuchat vnitřek a dát do něj vlastní elektroniku. DPS má nanesenou vrtsvu leptuvzdorhého laku, citlivého na UV záření.


V místech kde došlo k osvícení UV světlem se naruší struktura laku a ve vývojce se odplaví - princip fotocesty. Pracovní plocha jednotky je 3x 4mm. Koncepce zásuvkového provedení umožňuje ušetřit místo. Jednotka je dodávána kompletně vybavená, což znamená, že stačí jen správně uchytit film s předlohou na DPS s fotocitlivou vrstvou, vložit do jednotky (motivem dolů) a proces expozice může začít. Aj UV ziarivky su strasne slabe, oproti tym LEDkam, co mam teraz mi to pripada, ze to ani neboli UV trubice, ale obycajne ziarivky s trochou pridanej fialovej farby.


DPS mi to osvietilo za 2-minuty cez foliu a za cca minut cez pauzak, osvecoval som len 2mi hornymi trubicami, bocne som odpojil. UV LED osvitová lampa pro výrobu DPS Mím největším bojem, již od časů, když jsem se začínal zabývat o elektroniku byla výroba DPS. Snad jako skorem každý jsem začal ručním kreslením perem. POPIS DPS Popis funkce zapojení jednotlivých DPS 2. Desky tvoří řad a sloupců dio celkově 1LED. Lze použít rtuťovou výbojku z pouličního osvětlení, obyčejnou zářivku, v létě sluníčko atd.


Osvitová jednotka dps

Vývojka Jako vývojku si připravte roztok uhličitanu sodného (Na2CO3). Moja osvitka na DPS (alias expozičná jednotka ) na výrobu dosiek fotocestou a nanášanie masky. Ako základ je použitá skrinka z multifunkcie (tlačiareň-skener). Zdrojom UV žiarenia sú kusy UV žiarivky Philips , s príkonom W. Je doplnená aj o osvetlenie priestoru žltým svetlom.


Nástroje pro výrobu DPS. Pokud si budete chtít udělat kvalitní plošné spoje doma, tak se bez osvitky neobejdete. Už se tu několikrát řešila osvitová jednotka s UV LED elementy.


Ale nyní jsem viděl inovaci - s ohledem na vzrůstající výkon LED nyní již stačí jediný kus LED k osvitu PCB desek s fotoemulzí. Pokud vás zajímají detaily, tak pokračujte na další část článku. DMX spínač LED displej s PIC Triaková regulace Vánoční světlo Mávátko Invertor CCFL LED hodiny Modul CH-LH Elektronický plovák Elektronický zámek Blikačka na kolo Effect ECHO 8ch.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky