pátek 25. října 2019

Spojka klimakompresoru

Spojka kompresoru - elektromagnetická. Je mnoho variant elektromagnetických třecích cívek, ale princip je většinou stejný. Takže, dnes se podíváme na jedno starší video. V rychlosti si povíme něco o klimatizaci a pak se vrhnu na rozborku. Video je sice ve full H ale kvalita zvuku nestojí za moc.


Výměna a montáž kompresoru klimatizace, včetně doplnění správného množství oleje do kompresoru. Mít v automobilu klimatizaci se dnes již nepovažuje za luxus, jak bylo zvykem ještě nedávno. Výrobci aut nabízejí klimatizaci již v základní výbavě vozu, jindy je součástí speciální akce. Tak ti nevím, ale mám pocit, že se motor u Pasšíka točí na druhou stranu.


Každopádně mi borec přes klimy říkal, že tam opravdu jinej model nejde napasovat. Co se týče tlaku, tak asi nepracují správně všechny písty v kompresoru. Nebo jssou v háji ventilky.


Spojka klimakompresoru

Doporučuji kontaktovat odborníka na kompresory. A opravdu se dají opravit. Nedělá to ale každej ňouma ve stodole. Vybírejte z 1inzerátů. Prodejte snadno a rychle na Bazoši.


Přes půl milionů uživatelů za den. Najděte co potřebujete ve Vaší kategorii. Používáním naší stránky souhlasíte s používáním cookies.


Spojka klimakompresoru

TDI AFN 81kw spojka na klimakompresoru mi děla strašný zvuk. II kw P spojka vydava hrcive zvuky za pri zaple i vyple klimatizaci,remenice spojky ma znatelnou vuli v lozisku. Jinak spojka funguje bez zavad.


Muzete mi dat par rad ohledne vymeny? Kompresor je SD7Vlozisko je toto 35BG05S16G-2DL 35x55x? Díky této spojce se uvede kompresor do chodu při sepnutí klimatizace.


Pokud je klimakompresor nefunkční, je většinou na vině tato elektromagnetická spojka. Zdravím a prosím o radu. Ráno děsný skřípění z motoru, tak jsem dal auto do servisu - verdikt spojka kompresoru klimatizace - zrezlo a rozpadlo se ozubení unašeče(?). Zdar rachoti mi remenice na klimakompresoru u daj se koupit samotny loziska a vsechny dily na vymenu ale odrazovali me od toho ze to potom nejde slozit tak aby to tesnilo a fungovala spojka. Ahoj všem Předem se omlouvám pokud je zde tento problém někde popsaný ale nenašel jsem ho.


Nechal jsem ji doplnit a zkontrolovat. Doplneno cca 200g a těsnost OK. Zapnu AUTO a otáčky motoru se nezmění. Přešel jsem ke kontrole napájení spojky k. OPRAVA KOMPRESORŮ KLIMATIZACE. Mezi novinky v sortimentu značky Turbo-Tec patří regenerace kompresorů klimatizace.


Spojka klimakompresoru

Nabízíme opravy kompresorů pro osobní, dodávková a nákladní vozidla, autobusy, stavební a zemědělské stroje. Mluvil jsem s mechanikem a ten říkal, že možná bude problém sehnat samotnou spojku. Celý kompresor měnit nechci, klima funguje dobře, akorát ta spojka kňourá.


Nevím, ale kdybych s tim jezdil delší dobu tak by. Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Výmena ložiska kompresoru klimatizácie.


Spojka klimakompresoru

Ceník poštovného: PPL ČR standardní balík Kč PPL ČR větší karosářské díly 2Kč. Elektromagnetická cievka. Možnost koupit i zadní výstuhu.


Tovární značka: Škoda FABIA 6Y SEBNVXBarva auta: šedá-metalíza Mám více dílů z téhle pokud máte zájem, tak se neváhejte ozvat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky