pátek 19. května 2017

Dacia lpg zkušenosti

Chtěl bych se zde zeptat o zkušenosti a názory na duster LPG. Již první duster se mi líbil a teď po faceliftu ještě více. Vychází z dlouholetých zkušeností značky a jedná se o úsporné, ekologické a chytré řešení bez kompromisů v kvalitě nebo užitných vlastnostech. Tyhle dodávky by snad mohly mít smysl jen tehdy, pokud rozjíždíte podnikání a potřebujete v něčem vozit materiál nebo dělníky.


Většínou tyhle verze slouží ve firmách, takže se snažte najít co nejmladší kus s jasnou servisní historií. Nešetřil jsem a auto trochu vybavil - příplatky nebyly astronomické a když už se kupuje auto na dlouho, proč ne - takže.

DACIA Logan 4MPI LPG. Auto je navíc přestavěno na sekvenční LPG. Do jednoduše pojatého nákladového prostoru je možné naložit až metru krychlového nákladu, za což Dokker Van vděčí hlavně své velké výšce.


Zadní dveře jsou asymetricky dělené a lze je vyklápět o nebo 1stupňů, což spolu s. Na úvod: auta jako takové mám rá rád cestuju a řídím, rád se na pěkné auta dívám a když kolem mně projede nabušenej sporťák tak se za ním otočím a fantazíruju, jaké by bylo ho řídit. V SCe je H4M je motor Nissanu, je modernější má řetěz místo řemenu a zatím s ním nejsou žádné větší zkušenosti , mění se oleje filtry, závady neexistují. Dá se čekat, že to tak zůstane.


Jen pozor, tento motor není vhodný na přestavbu na LPG.

Nemá automatické vymezování ventilových vůli. U přestavovaných vozidel se přimontovává zařízení, které dávkuje aditivum na ochranu ventilů. Já mám Dacii Duster, kde je LPG. Zhruba stovka nabízených aut má pod kapotou diesel, zbytek jsou benziny, případně verze na LPG. Lodgy patří s délkou 4. Z nejjednoduššího a nejlacinějšího auta na trhu není třeba mít strach ani osypky.


Kouzlo modelu vyzdvihne hlavně rozbitá silnice. LPG pohon je montován přímo ve výrobě a hrdlo pro tankování LPG je umístěno hned vedle hrdla pro tankování benzínu. U LPG v jiných autech si řidiči často stěžují na to, že po nastartování trvá dlouho (třeba i 5-kilometrů), než systém přepne z benzínu. Nikam a na nic sahat nemusíte.


Zdánlivě praktické a jednoduché provedení tohoto systému má ale také své zvláštnosti. Třeba když si klíček zapomenete v. Autoklub Dacia diskuzní fórum a club. Vše o podvozcích Dacia , motorech, elektronice, závadách - jak na to. Jaké máte zkušenosti s LPG variantou dacie Logan MCV přímo z autosalonu. Pod kapotou tohoto Logana nalezneme základní motorizaci v podobě benzínové dvanáctistovky s výkonem kilowat, respektive se koňskými silami.


Dacia Logan MCV platí za levný a praktický vůz, který přináší zejména bezkonkurenční poměr ceny a užitné hodnoty, takže v tomto ohledu nesmí v nabídce chybět ani úsproná verze spalující LPG.

V spalující zkapalněný ropný plyn nyní nahradil turbem přeplňovaný tříválec 0. Pro někoho příšerně laciná obluda nehodná pozornosti, pro jiného poctivý pracant, na kterého nedá dopustit. Jsou lidé, kteří svou Dacii považují za nejspolehlivější auto, jaké kdy měli. Před časem jsem se díval na stránky Dacia a ta cena byla více než dobrá. Předpokládám, že asi víte, že vlastní přestavbou na LPG přijdete o záruku, protože je to zásah do motoru.


Navíc si zjistěte s předstihem, zda váš typ motoru už má hydroštely, pokud ne, tak bych LPG moc nedoporučoval. Je to klasická otázka: Koupit lépe vybavené starší ojeté auto, nebo raději funglovku, byť s horší výbavou? Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy): Zatím žádné. A protože si vede záznamy o všech výdajích, můžeme se podívat, jak se s nejdostupnějším empévéčkem žije.


V rodině majitele kroutí už. Byť ostatní automobilky sázejí už spíš na stlačený zemní plyn, který je považován za strategickou alternativu k ropě (a nahraditelný obnovitelným bioplynem), Dacia preferuje klasické zkapalněné ropné LPG. Potřebné zařízení je výrobně levnější, lehčí a ve voze zabere méně místa.


Taktéž plnicích stanic na LPG.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky