U čtyřdobých motorů se vačkový hřídel otáčí přesně 2x pomaleji než hřídel klikový, protože jeden pracovní cyklus motoru trvá dvě otáčky kliky. Pohyb výstředníku ojničkami a vahadly. Problematické ventily vyjmeme a důkladně očistíme. Při jakékoliv opravě spojené s hlavou motoru by mělo dojít k povrchovému očištění a osušení. Ventily bude následně nutné přebrousit nebo zafrézovat, a to obě dosedací plochy.
Konečné broušení provádíme.
Při přetržení řemene hrozí vážná havárie motoru – srazí se písty s ventily. Při montáži, správném napnutí a seřízení důsledně dodržujeme pokyny uvedené ve firemní dokumentaci. Již při demontáži řemene se např. Naše firma k dekarbonizaci motorů používá moderní stroj, který vyrábí a dávkuje vodík.
Vodík se používá k obohacení palivové směsi která lépe hoří, dosahuje vyšších teplot, čímž v motoru vypaluje usazený karbon. Celý proces dekarbonizace - čištění motoru a jeho součástí trvá cca minut. To vše bez jakékoliv demontáže jednotlivých součástek v motoru.
S demontáží můžeme začít až po vychladnutí motoru alespoň pod °C, tj. Jinak by se hlava mohla deformovat.
Ventily motoru a dalších 1tisíc moto náhradních dílů v eshopu, který motorky milují. Zboží, které jinde nenajdete, brutální ceny. Zakázková výroba ventilů motorů špičkové kvality AMP dle starého vzoru, nebo výkresu. Nabízíme Vám široký sortiment sacích a výfukových ventilů pro spalovací motory značky AMP – Paradowscy.
Ventily jsou vyráběny nejmodernějšími technologiemi, při použití pouze nejkvalitnějších ocelí, a proto. Ventily mohou mít ruční, pneumatický, hydraulický nebo elektromechanický pohon a používají se k nejrůznějším účelům. Nejznámější ventily jsou běžné „kohoutky“ vodovodu, kde se k otevření nebo uzavření musí rukojetí několikrát otočit. Nejběžnější kohouty uzavírají přívod plynu pootočením o 90. Tyto rozvody zlepšují plnění válců ve velkém rozsahu otáček, tím zvyšují výkon motoru , zlepšují průběh točivého momentu a mají zásadní vliv na spotřebu a emise a také hlučnost motoru.
To ovšem neznamená, že by byla časově nenáročná. Variabilní systémy mohou mít: 1. Pro zvýšení výkonu motoru , lepší průběh kroutícího momentu a nižší emise se používají elektronicky řízené systémy vstřiku paliva: Čerpadlo - tryska či Common rail. Je u nich dosahováno přesnější dávky paliva, je možné vstříknout více menších dávek během jedné doby než u klasického vstřikování paliva.
Jedná se o konstrukci, u které jsou ventily v hlavě válců a vačková hřídel v bloku motoru. Mechanický přenos mezi vačkou a ventilem je proveden pomocí zdvihátka, zdvihací tyčky a vahadla. Mechanismus je díky velkému počtu dílů méně tuhý.
S počtem dílů souvisí i další nevýhoda, protože ty zvyšují hmotnost. ZAKÁZKOVÁ VÝROBA VENTILŮ MOTORŮ ŠPIČKOVÉ KVALITY AMP DLE STARÉHO VZORU, NEBO.
Zvyšování emisí uhlíku vede k potenciálním nákladným problémům s díly motoru , jako jsou ventily EGR, DPF, turbosoustava, sběrné potrubí a vstřikovače. Dekarbonizace napomáhá nákladné opravy těchto součástí výrazně eliminovat. Vstřikování paliva je způsob přípravy směsi paliva se vzduchem pro spalovací motory.
Spočívá ve stlačení dávkovače paliva přes malý otvor - trysku vstřikovače do prostoru motoru : sacího potrubí, sacího kanálu, komůrky, válce nebo spalovací komory.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.