pondělí 26. listopadu 2018

Ucpaný palivový filtr příznaky

To znamená, že palivový filtr je třeba vyměnit. Některé z dalších příznaků jsou. Problém s palivovým filtrem vede. Jedná se o pokles výkonu, poklesy, nestabilní provoz agregátu.


Nákup ojetého vozu můžete uložit. Pokud je palivový filtr ucpaný , mohou se příznaky objevit zejména na ojetých automobilech, které nováčci často kupují. Palivový filtr a jeho funkce, údržba a výměna. Vzhledem k obrovské síle pohybu pístů.


Tak tu máme další díl ze série běžné údržby. Dnes se můžete podívat jak (ne)vyměnit palivový filtr. Není to doslovný návo ale můžete se z videa inspirovat. Dost často na různých forech čtu Vyměnil jsem palivový filtr , auto začalo víc táhnout vocpoda a spotřeba šla o litr dolů.


Takže může mi to prosím někdo rozumně vysvětlit tak, aby to pochopil technický antitalent? Jinak na diesel doporučují (mechanici,motoráři) měnit aby na zimu byl nový (tím i čistý!)Na benálu nevím,ale asi obdobně jako vzduchový ftr. Možá by šel v prtoi směru tlakovým vzduchem vyčistit,ale i tak je to zbytečné- nový ja za pár korun a jeho výměna je na pár minut.


Ucpaný filtr zvýšeně zatěžuje ventilátor klimatizace -vytváří zvýšený odpor a ventilátor klimatizace je rychleji opotřebovávaný. Doporučený interval je kolem tisíc km, nebo jednou ročně (bacilofobie) Uhlíkový kabinový filtr. Pokročilejším provedením kabinového filtru je filtr s aktivním uhlím. Zanesený palivový filtr se projevuje škubáním motoru a ztrátou otáček právě při sešlápnutém pedálu plynu. Při volnoběhu a malých otáčkách stáčí palivo dodávat.


První vyřešila výměna pal. Německu zjistili vadné víčko a palec rozdělovače. Nenechávejte návštěvu servisu na poslední chvíli, ucpaný filtr se může velmi prodražit! Výše uvedené příznaky jsou seřazené postupně od prvních náznaků až po konečnou fázi.


V poslední etapě je filtr zanesený natolik, že již není schopen aktivní regenerace. Měl jsem stejný problém. Egr ventil a potom zajel na diagnostiku kde počitač ukázal že byl fakt ucpaný filtr a tím pádem šlo auto do nouzového režimu. Proto je důležité vědět.


Ucpaný filtr může způsobit dokonce poškození vozidla, přinejmenším jeho dočasnou imobilitu. Jsou však modely aut, u nichž ceny filtrů šplhají až ke sto tisícům! Pokud je filtr mírně ucpaný , můžete ho vyhodit nebo se jej snažte vyčistit od všech nečistot. Dávejte pozor na olejové nebo vlhké skvrny na jeho povrchu.


Pokud na filtru takové jsou, zkontrolujte, zda neuniká olej nebo zda není poškozen chladič. Všímejte si významné poškození. Pokud po tkm dojde ke zvýšení spotřeby o pouhou desetinu a následujících tkm budeme jezdit s touto zvýšenou spotřebou, tak nás to bude stát 9Kč, kdežto filtr obvykle stojí polovinu nebo dokonce třetinu, takže měnit filtr častěji je i ekonomicky výhodnější.


Tak už to mám konečně vyřešeno, byl totálně ucpaný PALIVOVÝ filtr , jak prosté. Je fakt že všechny příznaky tomu nasvědčovaly. Auto má 1tisíc a podle mě byl ten filtr ještě původní.


Když jsem auto kupoval mělo 1tis. Tukasu v Praze, takže si nejsem jist jestli to už někdy měnili. Chcem sa spytat skusenych, ako rozpoznat zaneseny palivovy filter. Mne auto rano tazsie startuje, po natoceni z vyfuku vyleti biely dym a motor sa v prvych sekundach tazko rozbieha na zvysene volnobezne otacky.


To pred kkm nerobilo. Taktiez spadol volnobeh o cca 1otacok, musel som ho zdvihnut na doraze plynoveho lanka.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky